Marketingul prin articole poate fi ușor. Încercați aceste sfaturi excelente

Marketingul prin articole poate fi ușor. Încercați aceste sfaturi excelente

 

Mulți sunt surprinși să afle că marketingul prin articole este un instrument SEO remarcabil de eficient pentru a atrage mai mulți clienți, precum și pentru a îmbunătăți în mod semnificativ clasamentul în motoarele de căutare. Marketingul prin articole poate face minuni pentru afacerea dvs. Citiți sfaturile grozave de mai jos și puneți-le în aplicare pentru a vă extinde planul de marketing actual.

Având în vedere că există atât de mulți oameni diferiți online, trebuie să vă asigurați că reclamele dvs. sunt vizualizate de publicul țintă corect. Dacă firma dvs. vinde poșete pentru femei, nu ar fi foarte benefic sau profitabil să vă comercializați produsul pe un site de sănătate pentru bărbați. Cunoașterea publicului țintă ar putea face diferența între vânzări constante și afaceri lente.

Începerea unui blog pentru afacerea dvs. online este o modalitate excelentă de a vă promova conducerea. Folosiți-vă blogul pentru a vă prezenta< trăsăturile pozitive, cum ar fi integritatea, experiența și perspectivele dvs. în lumea afacerilor. Discuțiile perspicace cu privire la cele mai recente evoluții din industria dvs. pot îmbunătăți reputația companiei dvs. și vă pot spori încrederea în rândul potențialilor cumpărători.

Folosiți butoane de partajare în rețelele sociale, cum ar fi "Post to Facebook" și "Tweet this", pe site-ul în care vă postați articolele. Dacă articolul dvs. rezonează cu cineva, este foarte posibil ca acesta să îl partajeze cu prietenii săi și să genereze vânzări suplimentare. Totuși, nu folosiți butoanele dumneavoastră, deoarece un articol care este "popular în mod independent" este mai puțin probabil să fie perceput ca spam.

Lăsați oamenii să se înscrie pentru a vă citi articolele. A avea un serviciu de abonare este o modalitate excelentă de a vă ține cititorii la curent atunci când publicați un articol nou. Permiteți-le să se înscrie pentru a primi o alertă prin e-mail de fiecare dată când publicați un nou material și știți că vor reveni cu fiecare e-mail.

Nu vă concentrați toată atenția asupra vânzării dvs. atunci când vine vorba de marketingul prin articole, trebuie să vă concentrați asupra conținutului. Ai nevoie de trafic pe site-ul tău și nu vei obține niciunul dacă conținutul este lipsit, simplu sau pur și simplu nefolositor. Cititorii dvs. trebuie să simtă că obțin ceva din ceea ce le oferiți, altfel se vor duce în altă parte pentru informații.

Pentru a obține venituri din articolele scrise, trebuie să vă asigurați că aveți propriul site. Este în regulă să ai un articol de 1000 de cuvinte, atâta timp cât articolele pe care le trimiți la directoarele de articole se mențin în jurul a 500 sau 700 de cuvinte. De asemenea, puteți avea oferte și linkuri de afiliere pe propriul site pentru a atrage atenția cititorilor, astfel încât să vă faceți site-ul mai valoros pentru clienții dumneavoastră.

Construirea unui articol poate fi comparată cu construirea unei case, iar cei care comercializează articole ar face bine să țină minte acest lucru. Vreți să începeți prin a întocmi un plan, iar apoi să urmați prin a pune fundația. Apoi, este timpul pentru cadru și finisaje.

Permiteți altor bloguri să aibă acces la articolele dumneavoastră. Există bloggeri care vor pune informații scrise de alții, pe site-urile lor. Dacă le dai acces la o parte din conținutul tău, vei avea o expunere consistentă în timp. Acest lucru vă va crește poziția în diverse motoare de căutare.

Înainte de a comercializa un articol, observați conținutul deja disponibil de la editor și alte articole care abordează același subiect. Veți putea găsi cea mai bună audiență și cea mai bună media posibilă pentru articolul dumneavoastră învățând din greșelile comise de alți scriitori.

Toate tipurile de abordări diverse de marketing se leagă între ele prin intermediul internetului, iar marketingul prin articole este, fără îndoială, unul dintre "sosurile mamă", ca să spunem așa, din care se nasc o mare varietate de alte tehnici. Dacă puteți deveni mai bun la marketingul prin articole, puteți fi cu adevărat un antreprenor de succes, așa că asigurați-vă că aplicați sfaturile pe care le-ați citit aici.