Kezdő lépések az e-mail marketinggel: Tippek a sikerhez

Kezdő lépések az e-mail marketinggel: Tippek a sikerhez

 

A jelenlegi ügyfelekkel való folyamatos kapcsolat kialakítása és az új ügyfelek megszólítása a sikeres üzletmenet elengedhetetlen része. Az e-mail marketing az egyik újabb és leghatékonyabb módja ennek. Az alábbi cikkben található tippeket és technikákat úgy alakítottuk ki, hogy segítsenek Önnek egy olyan e-mail marketingstratégia elindításában, amely ezt megvalósítja.

Ahhoz, hogy e-mail címzettjeit lekösse, használjon különböző szekvenciákat a különböző típusú olvasók számára. Például, ha egy eladásból származó e-mail címet kap, akkor annak az ügyfélnek egy nagyon eltérő üdvözlő e-mailt kell kapnia, mint egy olyan olvasónak, akinek az e-mail címét egy leadből kapta. Ha az olvasók nem azt kapják az e-mailektől, amit szeretnének, akkor egyszerűen nem fogják elolvasni azokat.

Ne feledje mindig, hogy az e-mail marketinget szolgáltatás és termék eladására kell használnia. Minden elküldött e-mailnek arra kell összpontosítania, hogy az olvasóknak kedvet csináljon ahhoz, hogy vásároljanak tőled valamit. Ezt úgy érheti el, hogy az üzeneteivel tájékoztatja a feliratkozókat az új termékekről, népszerűsíti a meglévő termékek előnyeit, illetve különleges ajánlatokat vagy egyéb ösztönzőket hirdet.

Ügyeljen arra, hogy a céloldal megfeleljen a vásárlói elvárásoknak. A feliratkozót nyilvánvalóan érdekli az Ön terméke, ha rákattintott az e-mailben található linkre. Nem szeretné, ha csalódnia kellene, ha a linkre kattintva másnak találná az oldalt, mint amire számított.

Ahhoz, hogy az e-mail marketing segítségével bizalmat építsen a vállalatába és termékeibe, kerülje el, hogy az e-mailekből trükköket csináljon. Ne rontsa le az imázsának professzionalizmusát olyan irritáló taktikákkal, mint a csupa nagybetűvel való írás vagy az olyan szimbólumok beépítése, mint a dollárjelek. A legfontosabb, hogy soha ne beszéljen lekezelően az ügyfeleivel, és ne tegyen durván eltúlzott ígéreteket a termékeivel kapcsolatban.

Szándékosan temesse el magát a spamek közé, és kapjon leckét arról, hogyan nem szabad e-mail kampányt indítani. Készítsen egy e-mail fiókot, tegye ki az interneten, és nézze meg, hogy jönnek be a spamek. Vessen egy pillantást ezeknek a spam e-maileknek a közös jellemzőire, és győződjön meg róla, hogy nem alkalmaz hasonló taktikát a saját marketingje során. Ha intézkedéseket tesz a spammerek ellen, azzal növelheti márkája hitelességét.

Kövesse nyomon az ügyfeleit azzal a lehetőséggel, hogy csatlakozhatnak Önhöz. Tegyen egy olyan parancsot az e-mailjébe, amely közli velük, hogy az alábbi linkre kattintva azonnal csatlakozhatnak. A befejező utószóban tájékoztathatja őket, hogy ne késsenek el ezzel a hihetetlen lehetőséggel a cégedhez való csatlakozásra.

Használja az előfejléces anyagot, mint az e-mail marketing fellendítésének módját. Az előfejléc úgy működik, hogy az e-mail szövegének kezdősorát kiemeli az elején. Ez egy mesés módja annak, hogy megragadja a néző figyelmét, mivel ezt a szövegrészt egyes e-mail szolgáltatók általában közvetlenül a tárgysor után jelenítik meg.

Tegyen minden marketing e-mailt személyessé. Sokkal többet tehet annál, mint hogy egyszerűen csak a keresztnevet írja be az üzenetsablonba. Használja ki az összes adatot, amellyel az olvasóiról rendelkezik. Bontja fel a csoportokat érdeklődési körök szerint, és küldjön különböző üzeneteket ezeknek a csoportoknak, hogy megszólítsa őket.

Az e-mailek hatékonyságának maximalizálása érdekében küldje ki őket kedden vagy szerdán. Kutatások azt mutatják, hogy az emberek valóban hajlamosabbak pozitívan reagálni a kommunikáció különböző formáira ezeken a napokon, beleértve az e-maileket is. Nemcsak nagyobb valószínűséggel olvassák el az e-mailt, de hajlamosabbak a gombokra vagy linkekre is rákattintani, ami azt jelenti, hogy nagyobb valószínűséggel fog növekedni az értékesítés. Az optimális eredmények érdekében küldje el e-mailjeit a délutáni órákban.

Az e-mailek küldéséhez szükséges engedélyt nem nehéz megszerezni. Használhat kedvezményeket, kuponokat, különleges ajánlatokat, sőt, még a kereskedelmi kiállításokon kiosztott szórólapokat is, hogy az ügyfelek érdeklődését felkeltse az e-mailjei fogadására. Más módszerek mellett a weboldalán is feliratkozhatnak. Ha barátságos vagy, és jó ösztönzést kínálsz a feliratkozásra, az ügyfelek akár hozzáférést is adhatnak személyes adataikhoz és személyes preferenciáikhoz.

Alkalmazzon következetes és professzionális színsémát az e-mail marketingkampányában. Semmi sem fog vizuálisan jobban megragadni a feliratkozók fejében. Gondoljon személyes kedvenc márkáira, és azok színei könnyen eszébe jutnak. Keressen rá kedvenc internetes keresőmotorjában a színsémákra, és gyorsan találhat az iparágának megfelelőt, vagy akár azon belül is megkülönböztethetőt.

Építse fel levelezőlistáját személyenként. Kezdje azzal, hogy megkéri legnagyobb ügyfeleit, hogy iratkozzanak fel, és ajánlják Önt ismerőseiknek. A szájpropaganda az ajánlás legjobb formája, és így sokkal több üzletre tehet szert, valamint nagyobb, célzott e-mail listája lesz, amelyen forgalmazhatja termékeit.

Használjon egyszerű szöveget. A sima szöveges e-maileket sokkal személyesebbnek fogják fogadni, a HTML pedig egyesek számára nehezebben olvasható. Egyes e-mail olvasók a felhasználói beállításoktól függően akár meg is akadályozhatják a HTML kézbesítését. A sima, egyszerű szöveg mindig könnyen olvasható és nagyon jól fogadható.

Az e-mail marketing alkalmazásakor ügyeljen arra, hogy soha ne spamelje az ügyfelek postaládáját. Az egyik leggyorsabb módja annak, hogy elveszítse ügyfele bizalmát, ha spameket küld az e-mail címére. Ahhoz, hogy megbizonyosodjon arról, hogy marketinggyakorlatai megfelelnek az előírt szabályozásoknak, alaposan olvassa el a CAN-SPAM törvényt.

Tartsa frissen az e-mail tartalmát. Ne kezdjen el régi információkat ismételgetni, vagy ne használjon fel újra semmit, amiről korábban már írt az e-mailjeiben. Olvasói tudják, mikor mondtál már valamit, és mikor fogytál ki az ötleteidből. Továbbá, ha azt veszi észre, hogy valami az e-mailjeiben, például a sablonok, képek stb. már nem keltik fel a figyelmet, ne féljen változtatni a dolgokon.

Nagyon igaz, hogy az ügyfeleivel való kapcsolata létfontosságú része a sikeres vállalkozásnak. Minden vállalkozásnak szüksége van arra, hogy interakcióba léphessen a jelenlegi ügyfelekkel, és képes legyen elérni a potenciális ügyfeleket, akik érdeklődnek a terméke iránt. A fenti cikkben található információk és tippek segíthetnek ebben.

 

1.  https://bit.ly/36ymjIY

3.  https://bit.ly/3ugQNaP

4.  https://bit.ly/3JF4qH2

5.  https://bit.ly/3N6NM5v