Szakértői tanácsok a vállalkozások számára!

Szakértői tanácsok a vállalkozások számára!

 

Ha két cég áll rendelkezésre, amelyek olyan terméket vagy szolgáltatást árulnak, amelyet a vásárló szeretne, a legjobb hírnévvel rendelkező vállalkozás mindig a legtöbb vásárlót kapja. A fogyasztó mindig szívesebben köt üzletet olyasvalakivel, akiről köztudott, hogy jó hírneve van. Az emberek azt akarják, hogy a pénzük a legjobb céghez kerüljön. A következő tippek segítenek megtanulni, hogyan javíthatja hírnevét, és hogyan lehet az a cég, amelyhez mások fordulnak, ha segítségre van szükségük.

Ha nyilvános baklövést követ el, mutassa meg a világnak, hogy érett, és kérjen bocsánatot. Mindenki követ el hibákat, de nagy ember kell ahhoz, hogy ezt elismerje. Ha az emberek látják, hogy valóban bocsánatot kér az elkövetett hibákért, akkor valószínűbbé válik, hogy a jövőben önnel fognak dolgozni.

Ne engedje meg magának, hogy felhúzzon valakit, akivel nyilvánosan problémája van. A legjobb módja ennek kezelésére az, ha valamilyen megoldást kínál nekik. Ez megmutatja bárkinek, aki keres, hogy hajlandó bármit tenni azért, hogy ügyfeleit boldoggá tegye.

Ha valamilyen promóciót vagy különleges ajánlatot kínál, győződjön meg róla, hogy ez magánjellegű. Ez akkor fontos, ha jelentős kedvezményt kínál egy panasz kompenzálására. Soha nem akarja, hogy pontosan közzétegye, hogyan kezel egy panaszt, csak azért, hogy még több panaszt lásson azoktól, akik megpróbálnak valamit ingyen kapni.

Próbáljon meg utánanézni a hírnévkezelési szolgáltatásoknak. Ezek a szolgáltatások ugyan némi pénzbe kerülnek, de segíthetnek a hírnév elindításában, a hírnév javításában vagy a hírnév fenntartásában. Ezek szakemberek. Figyelik az online tevékenységet az Ön számára, és segíthetnek Önnek mind a negatív hírnév elkerülésében, mind a negatív hírnév leküzdésében.

Személyre szabja minden egyes válaszát. Kerülje a sablonok használatát a válaszaihoz. Ehelyett írjon személyesen minden egyes választ, mintha szemtől szemben beszélgetne az ügyfelével. Ügyfelei tudni fogják, ha sablonokat használ, és úgy fogják érezni, mintha nem érdekelné a véleményük vagy az üzletük.

Az Önt kereső embereket közvetlenül az Ön weboldalára irányítsa. Ezt úgy teheti meg, hogy a lehető leggyakrabban használja vállalkozásának nevét és más azonosító szavakat a weboldalán anélkül, hogy idegesítő lenne. Ez a keresőket Önhöz fogja vezetni a negatív és esetleg valótlan értékeléseket tartalmazó webhelyek helyett.

Az utolsó dolog, amit szeretne, hogy az emberek az Ön vállalkozását keressék az interneten, és egy csomó üres címjegyzékbe való bejegyzéssel találkozzanak. Ha azt veszi észre, hogy az Ön webhelyének listája hiányos, tegyen meg mindent, hogy ezt megváltoztassa. Keményen kell dolgoznia azon is, hogy kijavítsa a hibás információkat.

Ha negatív megjegyzéssel vagy értékeléssel találkozik a cégéről, ne hagyja figyelmen kívül. Írjon rá választ, és védje meg az álláspontját. Előfordul, hogy a negatív megjegyzéseket közzétevő emberek csak a történet egyik oldalát mondják el. Az Ön feladata, hogy bemutassa a saját oldalát, hogy az olvasók teljesebb képet kapjanak.

Ha itt-ott negatív visszajelzéseket kap, ne távolítsa el azokat. A legtöbb vállalkozásnak időnként lesznek elégedetlen ügyfelei. Ha mindenhol csak pozitív értékeléseket kap, az emberek azon kezdenek el gondolkodni, hogy vajon nem azért teszel-e dolgokat, hogy jobbnak tűnjön, mint amilyen valójában.

A vállalkozás hírnevének hatékony kezeléséhez erőfeszítésre van szükség. Ha egy vállalat negatív figyelmet kap, gyors cselekvésre van szükség a kár minimalizálása érdekében. A rossz hírnév miatt a vállalat elveszíti ügyfeleit. Tehát folytassa, hogy megtudja, mit tehet üzleti hírnevének jobb kezelése érdekében.