Email marketing, hogy növelje a nyereséget és tartsa meg az ügyfeleket.

Email marketing, hogy növelje a nyereséget és tartsa meg az ügyfeleket.

 

Egy sikeres vállalat működtetésének nagy része az, hogy megtanulja, hogyan terjessze a hírt az üzletéről. Ehhez egy erős marketingkampányra van szüksége; a vállalat marketingjének egyik legjobb módja az e-mail marketing használata. Az e-mail marketing okos módja lehet a célpiac elérésének, és itt van néhány nagyszerű tipp a sikerhez.

Az e-mail marketing használata előtt készítsen egy teszt e-mailt, és küldje el egy barátjának vagy családtagjának. Szerettei láthatják, hogyan néz ki az e-mail, és visszajelzést adhatnak Önnek. Így, ha bármilyen változtatásra van szükség, azt még azelőtt megteheti, hogy az e-maileket kiküldené az ügyfeleknek.

Kérjen visszajelzést az ügyfeleinek az e-mailekről. Mivel az ügyfelei a legfontosabb része a kampányának, fontos, hogy tudja, elégedettek-e az Öntől kapott e-mailekkel. Megkérheti őket, hogy töltsenek ki egy rövid felmérést, amelyben néhány kérdést tesz fel arról, hogy mi tetszik és mi nem tetszik nekik.

Legyen különösen körültekintő, amikor az új ügyfeleknek küldött első három e-mailt megalkotja. Az új ügyfélnek egy bevezető e-mailt kell kapnia, amelyben meghívja, hogy csatlakozzon a marketinglistájához. Ha elfogadják a meghívást, a következő e-mailben tájékoztatni kell őket a kedvezményekről vagy különleges ajánlatokról, amelyekre most, hogy feliratkoztak, számíthatnak. A harmadik e-mailnek tartalmaznia kell az első hírlevelüket és a különleges ajánlatukat.

Kerülje a nagyobb e-mail marketingüzenetek küldését az ünnepek környékén. Sokan nem is fogják látni az e-mailt, mert nem lesznek az irodájuk vagy a számítógépük közelében. Van néhány kivétel. Ezek közé tartozhatnak a fekete pénteki akciókról szóló e-mailek vagy más, alkalomhoz kötött kampányok.

Fontos, hogy a barátságos űrlapsor olyan legyen, amelyet feliratkozói felismernek. Például ne a cége vezérigazgatója küldje az e-maileket. Az olvasó nem biztos, hogy tudja, kitől származik, és egyszerűen törölni fogja az e-mailt. A tárgysorba írja be vállalkozása nevét.

A marketing e-mailek alján helyezzen el egy olyan linket, amely lehetővé teszi az emberek számára a könnyű leiratkozást. Ha valaki nem akarja megkapni az Ön üzeneteit, jobb, ha egyszerű módot biztosít a leiratkozásra, mintha a spam mappában kötne ki. Ez segít megóvni a hírnevét is, mint olyan vállalkozás, amely tiszteli az ügyfeleit.

Ha képeket használ e-mail hírleveleiben, a képek jobb oldalán helyezzen el szöveget. Kutatások szerint az ügyfelek sokkal nagyobb valószínűséggel kattintanak egy kép bal oldalán elhelyezett linkre vagy gombra, mint egy olyanra, amely az oldal bármely más pontján található.

Ahhoz, hogy a legtöbbet hozza ki minden egyes elküldött e-mailből, próbáljon meg minden egyes üzenetet egyetlen világos, tömör üzenetre összpontosítani. Olvasóinak az üzenet elolvasásának első néhány másodpercében tudniuk kell, hogy mit akar mondani. Adjon nekik egy olyan felhívást a cselekvésre, amely egyértelmű, és amelyre könnyen tudnak reagálni.

A maximális elérhetőség érdekében küldje e-mail marketingüzeneteit többrészes formátumban. Minden olyan e-mail kliens, amely támogatja a HTML formátumot, vagy engedélyezi azt a felhasználó számára, HTML formátumban fogja megjeleníteni a tartalmát. Ha azonban valaki megkapja az e-mailt, és csak szöveges tartalmat engedélyez, akkor azt fogja látni. Így mindenki láthatja az üzenetét, függetlenül az ügyféltől vagy a beállításoktól.

Az e-mail marketing fellendítheti vállalkozását, vagy árthat vállalkozásának. Használja az itt lefektetett tippeket, hogy e-mail marketingterve azt tegye, amit kell; alkalmazza őket az e-mail marketingre, építsen kapcsolatot ügyfeleivel, és növelje nyereségét.