A közösségi média marketing létra megmászása a nagyobb üzleti siker érdekében!

A közösségi média marketing létra megmászása a nagyobb üzleti siker érdekében!

 

Sokan naponta többször is meglátogatják a közösségi oldalakat. Sokan már reggel ébredés után és közvetlenül lefekvés előtt is megnézik. Itt az ideje, hogy potenciális ügyfelek ezreit érje el. A következő cikk néhány módszert mutat be az SMM-be való bekapcsolódásra.

Iratkozzon fel a Twitterre. Szerezzen annyi követőt, amennyit csak tud, azáltal, hogy feliratkozik az olyan blogoldalakra, mint a Twitter. Egy ilyen oldal használata megkönnyíti, hogy az emberek megtalálják Önt a Twitteren. Tweeteljen rendszeresen más bloggerekről. Automatizálja a tweetjeit is, hogy a követői ne feledkezzenek meg róluk.

Ha új a közösségi média marketingben, és nem teljesen biztos benne, hogyan alakítsa ki saját, egyedi stílusát, blöfföljön, amíg nem talál megoldást. Inspirációként elemezze versenytársai közösségi médiastratégiáját, amíg nem tudja kialakítani saját, jellegzetes receptjét. Keresse meg versenytársai közösségi médiaoldalait, így értékelheti tartalmukat, beleértve az általuk kínált értékesítési és promóciós típusokat is.

Kapcsolja blogját a Linkedinhez úgy, hogy az oldal tetején elhelyez egy megosztás gombot. A Linkedin jellegéből adódóan olyan felhasználókkal rendelkezik, akik általában olyan befolyásos emberek, akik magasabb jövedelemmel rendelkeznek, vagyis rengeteg olyan potenciális ügyféllel, akiknek van pénzük arra, hogy az Ön termékeire és szolgáltatásaira költsenek. Mivel több mint 100 millió ember használja a Linkedint, ez egy nagyszerű lehetőség a közösségi média felhasználásával vállalkozásának marketingjére anélkül, hogy egy fillért is költene.

A közösségi média marketing sikeréhez elengedhetetlen, hogy jó hallgatóság legyen. Ügyfelei és követői azt akarják érezni, hogy meghallgatják őket. Amikor az emberek hozzászólnak a bejegyzéseihez, vagy írnak a közösségi média profiljához, mindig próbáljon meg válaszolni, és tudassa velük, hogy megkapta az üzenetet, és meghallgatták őket.

A közösségi médiahálózat kiépítéséhez időre és türelemre van szükség. Nem fog egy szempillantás alatt 10 000 követőt szerezni. Megtörténhet, de nem valószínű, hogy a közösségi médiában közzétett bejegyzései percek alatt globális szenzációvá válnak. Ezt szem előtt tartva tekintsen hosszú távra, és idővel építse ki követői hálózatát.

Szerezzen versenyelőnyt a közösségi médiamarketingben azáltal, hogy felhasználja azt ügyfelei meghallgatására. A legtöbb vállalkozás rossz ebben, ezért ha valóban meghallgatja ügyfeleit, és ennek megfelelően dolgozik a változtatásokon, akkor nagy tiszteletet fog élvezni azok körében, akik a legfontosabbak. Engedje meg ügyfeleinek, hogy javaslatokat tegyenek, és dolgozzon azon, hogy megértse aggodalmaikat, hogy növelje vállalkozását.

Válassza meg gondosan a friss tartalomról a Facebookra posztolt részletet. Szeretne egy érdekes főcímet vagy egy-két mondatot alkotni az új tartalomról. Ha amit posztol, az csábító, az több követőt generál. Ezt azért teszi, mert azok, akik már követik Önt, vagy "kedvelik" a Facebookon, hajlamosabbak lesznek megosztani a linkjét barátaikkal.

Győződjön meg róla, hogy rendszeresen új képeket tesz közzé a Facebookon vagy a Twitteren. A barátai és követői valószínűleg rengeteg tartalom jelenik meg a hírfolyamukban, és nagyobb valószínűséggel vesznek észre egy képet, mint egy szöveget. Nagyon könnyen létrehozhat különböző fotógalériákat a termékeihez.

Ha rendszeresen küld hírlevelet, mindig adjon benne egy linket a webhelye Facebook-oldalára. Így azok az emberek, akik megkapják a hírlevelét, de esetleg nem tudják, hogy Ön a Facebookon van, "lájkolhatják" vagy követhetik Önt. Minél több lehetőséget biztosít az embereknek, hogy kapcsolatba lépjenek Önnel, annál valószínűbb, hogy ezt meg is teszik.

Azok az emberek, akik naponta használják a közösségi hálózatokat, könnyen egy olyan közönség részévé válhatnak, amely folyamatosan követi Önt vagy olvassa a tartalmait. Ha felhasználja az ebben a cikkben található tippeket, akkor a közösségi médiamarketinget könnyedén fogja használni. Hamarosan a közösségi médiát az előnyére fogja használni.